17 kwietnia
DrukujAkademia Górniczo-Hutnicza, ul. Reymonta 17/9, sala szkoleniowa BON AGH
- 9:00-12:00 warsztat Likwidujemy bariery architektoniczne
- 16:00-20:00 warsztat Rekrutacja poprzez Social Media
Wstęp bezpłatny. Zgłoszenia chęci udziału na warsztat Likwidujemy bariery architektoniczne prosimy kierować mailowo na adres: bariery@agh.edu.pl
na warsztat Rekrutacja poprzez Social Media na adres: bon@agh.edu.pl
w treści maila podając imię, nazwisko i informację o ewentualnych specjalnych potrzebach wynikających z niepełnosprawności.
Szczegóły na stronie: http://www.bon.agh.edu.pl/index.php/aktualnosci
Uniwersytet Rolniczy w Krakowie, Wydział Biotechnologii i Ogrodnictwa UR, al. 29 Listopada 54
- 11:30-13:00 warsztat Zdrowie z naURy, szlaki sensoryczne wokół nas
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, ul. Rakowicka 27
- 8:00-9:30 warsztat Zobacz niepełnosprawność: zobacz obraz, paw. C Nowa Aula
- 11:20-13:00 warsztat Zobacz Niepełnosprawność: zobacz przestrzeń, paw. A 117 lab.
Uniwersytet Jagielloński Collegium Paderevianum II, al. Mickiewicza 9a, sala 411, DON UJ
- 9:15-12:30 Szkolenie Ocena potrzeb edukacyjnych i planowanie procesu wsparcia
Wstęp bezpłatny. Obowiązują zapisy na stronie http://www.don.uj.edu.pl/kdi
Kluczowym elementem procesu wsparcia edukacyjnego jest ocena potrzeb studenta wynikających z jego sytuacji zdrowotnej oraz specyfiki studiów. Właściwe ustalenie tych potrzeb ściśle wiąże się z zapewnieniem studentowi równych praw w dostępie do kształcenia.
Warsztat, zaprojektowany z myślą o pracownikach uczelni zajmujących się bezpośrednio wsparciem edukacyjnym studentów, odpowie na pytanie: jak, w sposób odpowiedzialny, ustalać zakres racjonalnych adaptacji studiów w oparciu o 7 zasad wsparcia edukacyjnego? Spotkanie będzie okazją do dyskusji o obszarach studiowania wymagających wsparcia w odniesieniu do studentów niepełnosprawnych oraz znajdujących się w szczególnej sytuacji zdrowotnej, dostarczy praktycznych narzędzi i strategii do rozmowy ze studentem oraz planowania efektywnego wsparcia edukacyjnego.